Математика
Зар.літ., 8 кл. 06.04.2020
Філософський зміст твору
Вміти аналізувати казку- притчу "Маленький принц".
Зар. літ., 8 кл. 08.04.2020
Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон".
Сюжет твору як філософська метафора людського буття
Прочитати повість "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Інформатика 06.04.- 09.04
1. Практична робота 10. Створення програми з кнопками та написами.
В підручнику Завдання 1. Мозаїка (стор. 130). Змініть проект Мозаїка так, щоб деяке слово, подане на формі написом Label1, після натиснення на кнопки Квадрат, Ромб, Діагональ відображались у написах, розміщених у позиціях, що виділені на малюнку жовтим кольором відповідно до форми вибраної фігури.
1. Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання - ttps://goo.gl/xw5tVa або завантажити архів Мозаїка.zip.
2. Переглянути відео до практичної роботи за посиланням -https://www.youtube.com/watch?v=IZjkAOBcgMs
3. Виконати всі дії, які показані в відео.
4. Зберегти Ваш результат.
5. Папку Мозаїка додати до архіву та перейменувати - ПР10. ПІБ учня/учениці
6. Надіслати Вашу готову роботу-архів. Як правильно це зробити, дивись" Інструкція. Як додати виконану роботу в GoogleClassroom".
Якще у Вас на комп`ютері не встановлена програма, перейдіть за посиланнямhttps://drive.google.com/drive/folders/1glqNfei_dfiaDLFB25jsInFJXzXasYcwта встановіть на Ваш ПК.
2. Практичні роботи виконуйте по можливості, якщо у Вас є комп'ютер чи ноутбук, встановлена програма Lazarus.
Якщо не маєте такої можливості, переглядайте відео, щоб зрозуміти що таке середовище програмування Lazarus та як працювати з ним.
Тестові завдання Ви зможете переглянути та виконати на мобільному телефоні.
На цьому тижні Ви можете довиконувати всі завдання, які у Вас залишилися.
Основи здоров'я
Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України.
Опрацювати параграф 26,27, дати відповідь на запитання стор. 131, стор. 135.
Трудове навчання
Дівчата: Вязання декоративної подушки.
Хлопці: Створення графічної композиції брелок.
Географія 06.04.20
Тема. Статевовіковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.
1. Опрацюйте параграф 44, стор.222-227. Вивчити нові поняття. Усно відповідати на питання на стор.227.
2. За матеріалом підручника записати у зошиті «Чинники, що впливають на статевий та віковий склад населення» та "Групи населення за віком".
3. За допомогою Інтернет-ресурсів дізнайтеся про кількість населення нашої області, його статево-вікову структуру, очікувану тривалість життя. (для учнів з високим та достатнім рівнем).
4. Виконати вправу «Природний рух населення». - https://learningapps.org/10119344
Коментарi