Математика

/Files/images/Глодан 06.04.jpg

/Files/images/Глодан 08.04.jpg

/Files/images/Глодан 09.04.jpg

/Files/images/Глодан 10.04.jpg

Зар.літ., 8 кл. 06.04.2020

Філософський зміст твору

Вміти аналізувати казку- притчу "Маленький принц".

Зар. літ., 8 кл. 08.04.2020

Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон".

Сюжет твору як філософська метафора людського буття

Прочитати повість "Чайка Джонатан Лівінгстон"

Інформатика 06.04.- 09.04

1. Практична робота 10. Створення програми з кнопками та написами.

В підручнику Завдання 1. Мозаїка (стор. 130). Змініть проект Мозаїка так, щоб деяке слово, подане на формі написом Label1, після натиснення на кнопки Квадрат, Ромб, Діагональ відображались у написах, розміщених у позиціях, що виділені на малюнку жовтим кольором відповідно до форми вибраної фігури.

1. Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання - ttps://goo.gl/xw5tVa або завантажити архів Мозаїка.zip.

2. Переглянути відео до практичної роботи за посиланням -https://www.youtube.com/watch?v=IZjkAOBcgMs

3. Виконати всі дії, які показані в відео.

4. Зберегти Ваш результат.

5. Папку Мозаїка додати до архіву та перейменувати - ПР10. ПІБ учня/учениці

6. Надіслати Вашу готову роботу-архів. Як правильно це зробити, дивись" Інструкція. Як додати виконану роботу в GoogleClassroom".

Якще у Вас на комп`ютері не встановлена програма, перейдіть за посиланнямhttps://drive.google.com/drive/folders/1glqNfei_dfiaDLFB25jsInFJXzXasYcwта встановіть на Ваш ПК.

2. Практичні роботи виконуйте по можливості, якщо у Вас є комп'ютер чи ноутбук, встановлена програма Lazarus.

Якщо не маєте такої можливості, переглядайте відео, щоб зрозуміти що таке середовище програмування Lazarus та як працювати з ним.

Тестові завдання Ви зможете переглянути та виконати на мобільному телефоні.


На цьому тижні Ви можете довиконувати всі завдання, які у Вас залишилися.

Основи здоров'я

Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України.

Опрацювати параграф 26,27, дати відповідь на запитання стор. 131, стор. 135.

Трудове навчання

Дівчата: Вязання декоративної подушки.

Хлопці: Створення графічної композиції брелок.

Географія 06.04.20

Тема. Статевовіковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.

1. Опрацюйте параграф 44, стор.222-227. Вивчити нові поняття. Усно відповідати на питання на стор.227.

2. За матеріалом підручника записати у зошиті «Чинники, що впливають на статевий та віковий склад населення» та "Групи населення за віком".

3. За допомогою Інтернет-ресурсів дізнайтеся про кількість населення нашої області, його статево-вікову структуру, очікувану тривалість життя. (для учнів з високим та достатнім рівнем).

4. Виконати вправу «Природний рух населення». - https://learningapps.org/10119344

Кiлькiсть переглядiв: 238

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.