Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями
В. Сухомлинський
Перебування дитини в школі – це не лише отримання якісної освіти, а й її виховання. Cистема виховної роботи школи покликана допомогти дитині визначити не лише ким бути, а головне – як жити, як облаштувати своє життя, обрати режим інтелектуального та емоційного навантаження.
Школа має власну систему виховної роботи, побудовану таким чином, що пріоритетні напрямки роботи реалізовуються через модульну систему, яка у цьому навчальному році охоплювала тематичних модулів. Кожний модуль складається з міні-модулів для різних вікових категорій:
- 1-4 класів школи;
- 5-7 класів школи;
- 8-9 класів школи;
- 10-11 класів школи.
Традиційно щопонеділка для учнів школи проводяться тематичні та організаційні лінійки, щосереди – засідання учнівського парламенту, щотижня – виховні години та загальношкільні свята, вечори відпочинку у студії «Молодіжна п’ятниця» - один раз на місяць.
Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243.
Структура виховної роботи
Проблема виховної роботи школи:
Виховна робота організована й проводиться в різних формах і напрямках:
- національно-патріотичне виховання;
- морально-правове виховання;
- художньо-естетичне виховання;
- гендерне виховання;
- екологічне виховання;
- родинно-сімейне виховання;
- формування здорового способу життя;
- трудове навчання та профорієнтація;
- художньо-естетичне виховання;
- робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх.
Кожний напрям відбито в річному плані роботи школи в доступному обсязі. Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку та самореалізації особистості кожного учня.
Управління шкільною виховною системою здійснюється через конкретизацію цілей виховання, розширення видів діяльності, введення інновацій у виховний процес, діяльність соціально – психологічної служби розширення взаємодій з середовищем. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу. Тому в школі визначено коло питань для пріоритетного вирішення сутності виховного процесу, функцій, які спрямовані на розв’язанні проблеми становлення творчої особистості. Створена модель управління виховним процесом.
Коментарi