Результативність: випускник повинен бути орієнтований не на процес, а на реальний результат.
Дисциплінованість:задача повинна бути вирішена в обумовлений термін – краще не забезпечувати у повному обсязі необхідну якість результату, але надати його вчасно, ніж зірвати термін через неможливість в строк забезпечити потрібну якість .
Ефективная комунікабельність: уміння спілкуватися значно важливіше , ніж заглиблення у режим відлюдника.
Колективізм : уміння працювати в команді, часто більш ефективніше, ніж яскрава поодинока «зірочка».
ДЕВІЗ: гармонійний розвиток особистостіз урахуваннямїї соціонічних, психофізичних та інших особливостей.
АКАДЕМІЧНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИПУСКНИКА (НАВЧАННЯ)
Гносеологічні (поняття) – розуміння в конкретній галузі.
Когнитивні(знання) – базові основи сфери навчальної діяльності.
Моторні (уміння, навички) – уміння та швидкість рішення задач в своїй предметній галузі.
Діяльностні (дії, вчинки) – уміння застосовувати знання на практиці.
ДЕВІЗ:випускник повинен отримати глибокі теоретичні знания, а досвід він набуватиме на практиці.
Технологізованість: уміння технологізувати власну діяльність – розробляти та використовувати різні технології для успішної та ефективної професійної діяльності, оцінювати її якість та наслідки.
Відповідальність: уміння приймати рішення у нестандартних ситуаціях .
Самооцінка : здатність випускника вміти оцінювати свої трудозатрати: уточнювати задачі, щоб оцінити, скільки часу потрібно для рішення проблеми , отримання результата.
Завершеність: здатність випускника документувати результати своєї роботи , коли його дії підтверджують, що без опису , без документального оформлення немає результата _ умій описати, документувати, презентувати результати своєї роботи.
ДЕВІЗ: важливі не самі знання, а досвід їх застосування , дії, засновані на знаннях.
Коментарi