«Освіта не є підготовкою до життя, освіта є саме життя» Джон Д`юї

Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні вміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько— орієнтовану особистість, яка після закінчення школи знайде своє місце в житті, зможе творити позитивні зміни у суспільстві, допомагати людям змінювати на краще життя своєї громади.


Місія школи:

– це творення середовища для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей

Візія школи

лежить у площині формування суспільства майбутнього та відродження нації шляхом:

1.Творення середовища для забезпечення навчально-виховного процесу на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей:

Сприйняття різності кожного;

Ø Пошанування різності кожного
Ø Свобода вибору
Ø Терпимості
Ø Доброзичливості
Ø Довіри
Ø Справедливості
Ø Відваги
Ø Мужності
Ø Служіння
Ø Патріотизму
Ø Любові

2. Навчально-виховний процес передбачає:

Ø Індивідуальний підхід;
Ø Індивідуальну траєкторію розвитку кожного;
Ø Створення умов для розкриття потенціалу кожного;
Ø Впровадження інноваційних технологій кожного;
Ø Сприяння самоосвіті та саморозвитку;
Ø Взаємозбагачення шляхом передачі позитивного досвіду та власного прикладу;
Ø Забезпечення ефективних комунікацій зі зворотнім зв’язком через процеси позитивної взаємодії між суб’єктами: адміністрація – вчитель, вчитель-вчитель, вчитель-учень, вчитель-батьки, учень-учень, батьки-діти.

3. Цілісна особистість – це духовно багата, та фізично здорова, гармонійно розвинута, освічена, компетентна особистість з відповідно сформованими духовно-моральними чеснотами характеру.

Мета: забезпечення високого рівня освіти та вихованості школярів на основі формування християнського світогляду; збереження і закріплення християнської ідентичності у навчально-виховному процесі.

Весь навчально-виховний процес спрямований на формування в дитині навичок духовно-ціннісної орієнтації в житті. Вчителі використовують у своїй роботі: інноваційні методики; уроки етики; приділяють увагу музично-поетичному, гармонійному і всебічному розвитку учнів.

Батьки залучаються до участі у шкільних справах, що формує в них почуття небайдужості до рідних дітей, зацікавленість у їхньому шкільному житті.

Кiлькiсть переглядiв: 268

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.