Українська мова та література 30.03.2020

/Files/images/Вагіна.jpg

Українська мова 31.03.2020

/Files/images/Вагіна 31.03.jpg

Українська мова 02.04

/Files/images/Вагіна 02.04.jpg

/Files/images/Вагіна 03.04.jpg

Зарубіжна література 5 клас 30.03

Тема Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".

Прочитати, вміти переказувати.

Зарубіжна література 5 кл. 01.04.2020р.

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.

Відповідати на питання.

Малювання 5 клас

Тема: Ілюстрація. Техніки ілюстрації.Практичне завдання: Створити ілюстрацію до зоряного літопису.


Трудове навчання 5 клас

Дівчата: Виготовити аплікацію за власним вибором.

Хлопці: Виготовити макет транспортного засобу.


Основи здоров'я

Тема: Безпечний Інтернет.

Опрацювати параграф 25. Виконати завдання стор. 147 "Моделюй - набувай життєвих навичок".

Інформатика

1. Виконання алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. Програма. Законспектувати в зошит матеріал в підручнику параграф 18 (ст. 168-172).

2. Давайте трішки пограємо та перевіримо Ваші знання:

1). Виконайте вправу - Алгоритм приготування бутерброду -https://learningapps.org/4681524.

2). Виконайте вправу - Алгоритм приготування супу -https://learningapps.org/4584301.

3). Виконайте вправу - Алгоритм копіювання файлів і папок -https://learningapps.org/1704887

Математика 5 клас

Урок № 1 Відсотки.

1. Прочитати п.42.

2. В тексті знайти відповіді на питання (стор.246).Це завдання виконати усно.

3. Виконати письмово в зошиті :№ 1499, 1501, 1503, 1509, 1514.

4. Відправити фото зошита вчителю.

5. Вивчити напам'ять правила з п.42

Урок № 2.

1. Повторити правила (п.42).

2. Записати в зошит розв'язання задачі № 2 з підручника(стор.246).

3. Розв'язати задачі : №1517, 1519-1522, 1524, 1529(одним із способів,що показаний в задачі №2).

/Files/images/Глодан 01.04.jpg

/Files/images/Глодан 02.04.jpg

5 клас Природознавство 30.03.20.

Тема. Середовище життя. Вплив на організми чинників неживої природи. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

1. Опрацювати - §39 та розділ “Різноманітність середовищ життя”, стор.172-173, §40.

Записати у зошиті які існують середовища життя організмів.

Письмово виконати завдання №6 на стор.172.

2. Перегляньте відео-презентацію та запишіть у зошит:

- https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU

· Адаптація - це … .

· Добові ритми - це … .

· Сезонні зміни - це .... .

· Які бувають сезонні зміни?

· Поведінка - це … .

3. Перегляньте відеофрагменти:

- https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw - Адаптація: чому тваринний та рослинний світ може навчити людину.

- https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs - Хто з тварин вміє МАСКУВАТИСЯ.

Дайте коротку письмову відповідь на питання:

а) як тварини пристосувалися до умов різного зволоження;

б) які пристосування мають рослини і тварини від перегрівання та переохолодження;

в) які зміни у природі називаються періодичними;

г) наведіть приклади пристосувань організмів до зміни дня і ночі та зміни пір року.

4. Додаткове завдання. Підготувати повідомлення «Вмілі маскувальники» з прикладами маскування тварин. (за бажанням)

5 клас Природознавство 01.04.20

Пристосування організмів у наземно-повітряному середовищі життя.

Виконайте наступні завдання:

1. Перечитайте відповідний параграф підручника - §40.

2. Перегляньте презентацію.

3. Дайте письмові відповіді на питання № 1-3, стор.176.

4. Виконайте завдання рубрики "Станьте дослідниками природи", стор.175. Оформіть дослідження як повідомлення.

Кiлькiсть переглядiв: 336

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.