Українська мова та література 30.03.2020
Українська мова 31.03.2020
Українська мова 02.04
Зарубіжна література 5 клас 30.03
Тема Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".
Прочитати, вміти переказувати.
Зарубіжна література 5 кл. 01.04.2020р.
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
Відповідати на питання.
Малювання 5 клас
Тема: Ілюстрація. Техніки ілюстрації.Практичне завдання: Створити ілюстрацію до зоряного літопису.
Трудове навчання 5 клас
Дівчата: Виготовити аплікацію за власним вибором.
Хлопці: Виготовити макет транспортного засобу.
Основи здоров'я
Тема: Безпечний Інтернет.
Опрацювати параграф 25. Виконати завдання стор. 147 "Моделюй - набувай життєвих навичок".
Інформатика
1. Виконання алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. Програма. Законспектувати в зошит матеріал в підручнику параграф 18 (ст. 168-172).
2. Давайте трішки пограємо та перевіримо Ваші знання:
1). Виконайте вправу - Алгоритм приготування бутерброду -https://learningapps.org/4681524.
2). Виконайте вправу - Алгоритм приготування супу -https://learningapps.org/4584301.
3). Виконайте вправу - Алгоритм копіювання файлів і папок -https://learningapps.org/1704887
Математика 5 клас
Урок № 1 Відсотки.
1. Прочитати п.42.
2. В тексті знайти відповіді на питання (стор.246).Це завдання виконати усно.
3. Виконати письмово в зошиті :№ 1499, 1501, 1503, 1509, 1514.
4. Відправити фото зошита вчителю.
5. Вивчити напам'ять правила з п.42
Урок № 2.
1. Повторити правила (п.42).
2. Записати в зошит розв'язання задачі № 2 з підручника(стор.246).
3. Розв'язати задачі : №1517, 1519-1522, 1524, 1529(одним із способів,що показаний в задачі №2).
5 клас Природознавство 30.03.20.
Тема. Середовище життя. Вплив на організми чинників неживої природи. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
1. Опрацювати - §39 та розділ “Різноманітність середовищ життя”, стор.172-173, §40.
Записати у зошиті які існують середовища життя організмів.
Письмово виконати завдання №6 на стор.172.
2. Перегляньте відео-презентацію та запишіть у зошит:
- https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU
· Адаптація - це … .
· Добові ритми - це … .
· Сезонні зміни - це .... .
· Які бувають сезонні зміни?
· Поведінка - це … .
3. Перегляньте відеофрагменти:
- https://www.youtube.com/watch?v=KMsU33lfOSw - Адаптація: чому тваринний та рослинний світ може навчити людину.
- https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs - Хто з тварин вміє МАСКУВАТИСЯ.
Дайте коротку письмову відповідь на питання:
а) як тварини пристосувалися до умов різного зволоження;
б) які пристосування мають рослини і тварини від перегрівання та переохолодження;
в) які зміни у природі називаються періодичними;
г) наведіть приклади пристосувань організмів до зміни дня і ночі та зміни пір року.
4. Додаткове завдання. Підготувати повідомлення «Вмілі маскувальники» з прикладами маскування тварин. (за бажанням)
5 клас Природознавство 01.04.20
Пристосування організмів у наземно-повітряному середовищі життя.
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідний параграф підручника - §40.
2. Перегляньте презентацію.
3. Дайте письмові відповіді на питання № 1-3, стор.176.
4. Виконайте завдання рубрики "Станьте дослідниками природи", стор.175. Оформіть дослідження як повідомлення.
Коментарi